ISO

הסמכה לתקן ISO 9001:2015
לחץ להורדת תעודה מעודכנת English ISO Certificate
מדיניות האיכות

איכות טיב המוצר והשירות המסופקים על ידי החברה מהווים גורם חשוב ועיקרי בהתבססותה של החברה ובאספקת מוצריה.
• ציפיות הלקוח מבחינת האיכות הולכות וגדלות ומחייבות שיפור מתמיד של האיכות. השיפור יושג גם ע"י תרומת העובדים לבצועים משופרים ולאפקטיביות של מערכת האיכות. 
• מערך האיכות של החברה בא להבטיח שירות יעיל וחסכוני תוך קיום איכות, אמינות, הדירות ועמידה בדרישות הלקוחות ובדרישות החוק.
• הנהלת החברה מעודדת מדיניות של "הצפת" כל אי התאמה או חריגה מדרישות מערכת ניהול האיכות, אשר תטופל ותתועד למניעת הישנות של תקלות מסוג זה.  
• נוהלי הבטחת האיכות מהווים בסיס לתהליכי רכש ומכירה בחברה, ומשולבים בתהליכי הניהול.
• נוהלי הבטחת האיכות מהווים בסיס הכרחי ליישום ניהול האיכות הכוללת ומהווים בסיס לשיפור מתמיד.
• נוהל זה מהווה תשתית לתהליכים נכונים בחברה ומהווה בסיס לשיפור מתמיד.
• מטרות האיכות בחברה הם: שיפור שביעות רצון הלקוחות שיפור עמידה בדרישות הלקוח.
• הנהלת החברה מחויבת לשיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת ניהול איכות. במסגרת סקר הנהלה אחת לשנה תיבחן, תיסקר מדיניות האיכות ותעודכן מדיניות האיכות.
• בכתיבת נוהלי האיכות הושם דגש על שיפור וייעול פעילויות החברה תוך התאמתה לדרישות תקן 9001:2015 ISO.
• מדיניות האיכות תוסבר תדיר לעובדים, ללקוחות ולספקים.
• כל עובד חדש יקבל תדרוך כללי בנושא מדיניות האיכות של החברה.
• מנכ"ל החברה אחראי באופן אישי ליישום מדיניות זו.

Share by: